Er komt een duif aangelopen...

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Dark pigeon
Berichten: 1
Lid geworden op: 12-07-2017 18:03

Er komt een duif aangelopen...

Bericht door Dark pigeon » 16-07-2017 20:13

.. En stelt zich netjes voor.

Hallo! ik ben op dit forum gestuit nadat ik tot de ontdekking gekomen ben hoe gaaf kraaien eigenlijk wel niet zijn. Omdat ik mij meer wil verdiepen in kraaiachtigen, en in de toekomst een wil gaan houden heb ik mij hier aangemeld.

Ik ben Daja, ergens in de 30 en woonachtig in Emmen. Als tijdverdrijf rij ik paard (heb zelf een Irish Cob) loop ik met de honden (2 frieze stabijen en een jack russel) klaag ik tegen de katten (3.) En schreeuw ik naar de honden dat ze bij de konijnen weg moeten blijven met hun dikke reet (4 konijnen) Omdat ik mij toch wat eenzaam voelde (alsof dat mogelijk is hier) en ik graag een handje help waar dat kan, vang ik voor een dierenarts hier in Emmen, jonge vogels op, en waar nodig ook andere jonge beesten. Zwaluwen zijn nu uitgevlogen, de duif groeit als kool, en de kraai (waar alles mee begon) begint met de dag mooier te worden.

Ik heb het er dus wel druk mee! Maar dat vind ik helemaal niet erg, het geeft mij toch een bezigheid zo overdag. Ik hoop hier een gezellig clubje liefhebbers aan te treffen,

Plaats reactie